صفحات اختصاصی چیست؟

در قالب دیوان نوعی از برگه تعریف شده به نام صفحات اختصاصی که این صفحات در واقع هم نیمی از قابلیتهای برگه ها را دارند و نیمی از قابلیتهای پستها را ، اما با ن تفاوت که این صفحات ایجاد شدند تا بصورت اختصاصی منبع تغذیه ماژولهای ویژه دیوان باشند مثلا منبع محتوای سربرگ مدل اینترو از صفحات اختصاصی قابل انتخاب است و طبیعتا برای این نوع صفحات امکانات نوشتاری خاصی تعریف شده که مثلا بتوانید محصول ویژه شرکت یا سایت خود را معرفی کنید در صفحه ای با ظاهری متفاوت که در هرجای دیوان قابل استفاده نیز هست.

قرار است در صفحات شما محصولات ، تیم کاری ، شرکت ، سازمان و اهداف خود را معرفی کنید با امکانات ویژه ای که در این صفحات وجود دارد و اضافه نیز خواهد شد.

در ضمن اگر نمیدونی بگم، دیوان یک قالب قدرتمند ایرانیست که به هیچ افزونه کمکی برای اجرا نیاز ندارد و همه امکانات کاملا توسط خود قالب ارائه میشود نه افزونه های صفحه ساز . گرچه قالب با هیچ افزونه ای مشکل ندارد و شما میتوانید افزونه های دلخواه خود را نصب و در کنار دیوان استفاده کنید. این یک قالب بروز و مدرن است که همواره در حال بروزرسانیست و ما این را در طی حدود یکسال گذشته ثابت کردیم 🙂


آرپاتک چیست؟

آرپاتک نام تجاری شرکت فنی مهندسی رایان پردازش آریا میباشد که از سال 1391 در زمینه طراحی وبسایت فعالیت تخصصی دارد . آرپاتک مفتخر است تاکنون بیش از صد وبسایت اختصاصی برای مشتریان ارائه کرده که اغلب آنها فعال و تحت پشتیبانی این مجموعه میباشند. طراحی وب از نظر یک شرکت معتبر فقط یک بعد ظاهری ندارد و این آرمان ماست که بیش از آنچه شما در سمت کاربر محصولات ببینید را در پس زمینه سامانه ها و سیستم ها محیا کنیم تا دنیایی از ابزارها را در کنار سئوی قدرتمند در اختیارتان بگذاریم.

میدانیم که وبسایتی که سئو نباشد به معنای دقیق کلمه هدر رفت زمان و هزینه مشتری خواهد بود و این نقطه قوت ماست که محصولات ما همگی گرید A و بعضا A+ در جی تی متریکس دارند و خواهند داشت.

اگر یک سایت واقعی و کارآمد میخواهید شاید آرپاتک گزینه ای نباشد که بتوان آن را از لیست بررسی خارج کرد 🙂 .

ما همواره به همه مشتریان عزیز ایرانی خود قول پشتیبانی مستمر و موثر میدهیم . منتظر شما هستیم.